
JAN blaast twintig kaarsjes uit in feestcafé Jantjes Verjaardag
JAN blaast dit jaar twintig kaarsjes uit. Het mode- en lifestylemagazine viert het jubileum niet alleen met een speciale uitgave en online- en socialcontent, maar ook met een heus feest in - hoe kan het ook anders - feestcafé Jantjes Verjaardag op het Rembrandtplein in Amsterdam.
Op de foto: de eerste cover in oktober 2005 vs. de nieuwste cover in september 2025
In de loop der jaren is JAN uitgegroeid van no-nonsense glossy tot een gevestigd mode- en lifestylemerk in Nederland, compleet met een online platform, groeiende socielmediakanalen, videoformaties, licentiesamenwerkingen, podcast en events. In twintig jaar tijd heeft het blad 300 covers, 219 persoonlijke verhalen en duizenden andere verhalen geproduceerd.
"JAN is uitgegroeid tot een succesvol 360-gradenmerk waar 'Alles wat het leven mooier maakt' samenkomt. JAN is nog steeds de place to be voor de vrouw die midden in het leven staat. Op naar de volgende twintig jaar!", vertelt Josephine Kay, Hoofdredacteur JAN.
JANtjes Verjaardag
Naast een extra dik jubileumnummer en feestelijke online- en socialcontent, tovert JAN op donderdag 11 september het Amsterdamse feestcafé Jantjes Verjaardag om tot JANtjes Verjaardag. Op de gastenlijst staan Salmari, Kesbeke, Katja, BN'rs en andere belangrijke partners. Op dezelfde dag ligt de jublieumeditie in de winkels.