Aanstekelijk effect van hits centraal in nieuwe merkcampagne Radio 538
25-04-2022 (10:52) - Campagnes
Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Vanuit deze menselijke eigenschappen lanceert de
zender vandaag een crossmediale merkcampagne met als pay-off ‘Waar je ook bent: jouw hits, jouw 538’. De merkcampagne visualiseert het aanstekelijke, positieve effect van 538 op luisteraars. Zodra zij in aanraking komen met de hits van het merk, laat deze vibe ze niet meer los.
Dennis van den Berg, Director Marketing & Communications Audio: “Ons onderscheidende karakter visualiseren we in de TVC met een speakerbox als metafoor voor Radio 538 als hitmaker. De speaker met 538 muziek reist met de dj’s door de wereld van onze luisteraars langs verschillende luistermomenten en –plaatsen. Overal en altijd steken we onze luisteraars positief aan met onze lust for life, waar of op welk moment er ook naar 538 wordt geluisterd. Waar je ook bent: jouw hits, jouw 538!"

Dennis van den Berg, Director Marketing & Communications Audio: “Ons onderscheidende karakter visualiseren we in de TVC met een speakerbox als metafoor voor Radio 538 als hitmaker. De speaker met 538 muziek reist met de dj’s door de wereld van onze luisteraars langs verschillende luistermomenten en –plaatsen. Overal en altijd steken we onze luisteraars positief aan met onze lust for life, waar of op welk moment er ook naar 538 wordt geluisterd. Waar je ook bent: jouw hits, jouw 538!"
credits
Opdrachtgever Radio 538: Coco Hermans (Radio Director 538), Dennis van den Berg (Director Marketing & Communications Audio), Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead)
Bureau Born05: Harm Balvers (strategie), Tim de Waard en Daniel Samama (creatie), Marnix Schmidt, Marijn Slot, Lotte Kemper en Jesse Otten (art, visual design & motion), Joyce Rodenburg en Valery Story (project management en productie), Dennis van Vugt (Creative Director), Erik Dijkhuizen (Account Director)
Productie: Hobby Film
Regisseur TV-commercial: Magnus Renfors
Fotografie online- en Out Of Home-uitingen: Ruud Janssen
Bureau Born05: Harm Balvers (strategie), Tim de Waard en Daniel Samama (creatie), Marnix Schmidt, Marijn Slot, Lotte Kemper en Jesse Otten (art, visual design & motion), Joyce Rodenburg en Valery Story (project management en productie), Dennis van Vugt (Creative Director), Erik Dijkhuizen (Account Director)
Productie: Hobby Film
Regisseur TV-commercial: Magnus Renfors
Fotografie online- en Out Of Home-uitingen: Ruud Janssen