Adviesbureau Eerlijke WOZ lanceert nationale campagne

03-03-2022 (12:32) - Campagnes

Eerlijke WOZ, adviesbureau en specialist in WOZ-waarden, vraagt met een nationale campagne op onder andere radio, tv, online, OOH en per brief aandacht voor het feit dat 1 op de 5 huiseigenaren gemiddeld ruim €200 te veel belasting betaalt. Dit komt door verkeerde berekeningen van de WOZ-waarde door de verschillende gemeenten in Nederland, waardoor huiseigenaren zich blauw betalen. De 'Betaal je niet blauw'-campagne loopt tot 14 april, in de periode dat huiseigenaren bezwaar kunnen maken tegen hun WOZ-waarde.

De inspanningen van Eerlijke WOZ zorgen ervoor dat huiseigenaren er zeker van kunnen zijn dat zij niet teveel belasting betalen. Zij bieden de oplossing met de WOZ Check, waarmee iedereen in Nederland kosteloos en binnen 1 minuut kan controleren of zijn of haar WOZ-waarde klopt.


Voorlichting met lokale data

De nieuwe crossmediale campagne is een sterke mix van owned, earned, shared en paid media in de vorm van een TV commercial, 3 verschillende generieke video ads op social media en vier verschillende radiospots. Daarnaast wordt op digitale radio, social kanalen en SEO & SEA gebruik gemaakt van dynamische landing pages en ads. Eerlijke WOZ baseerde hun lokale advertentie-uitingen op data van zeer regionaal niveau. Zodoende worden mensen zo goed en aansprekend mogelijk geïnformeerd over hun specifieke wijk of gemeente binnen deze campagne.
 

Credits

Klant: Eerlijke WOZ
Strategie, concept, PR: Glasnost
Productie TV / social media: Holyfools
Productie radio: Lab 3
Productie dynamic: Yune
Productie digitale radio: Talpa
Media: MediaCom, GreenhouseGroup, Magna