AXE zet 'unieke man' in spotlights

15-04-2016 (11:42) - Campagnes

Gisterenavond zette AXE in Brussel de magic van tientallen mannen in de kijker. Letterlijk dan. In een mobiele AXE booth gingen AXE experts bij toevallige mannelijke voorbijgangers op zoek naar de magic waarover elke man volgens AXE beschikt. 
 
Vervolgens werd hun thing door grooming experts in de verf gezet om dat vervolgens vast te leggen tijdens een professionele fotoshoot.Nadat de mannen bij het verlaten van de AXE booth de foto van zichzelf als waar fotomodel naar vrouwlief, moeder of toogmakkers hadden ge-sms’t of gedeeld hadden op Facebook … en vervolgens het hoofd oprichtten, zagen ze zichzelf terug als AXE #FindYourMagic model op de gigantische billboards op het Flageyplein in Brussel.
 
Tegelijkertijd vond amper een paar honderd meter verder de opening plaats van de AXE Store @ Gulden Vlies waar mannen nog tot 11 mei, samen met de AXE male grooming experts, op zoek kunnen naar hun magic om die vervolgens in de verf te zetten met de nieuwe AXE productlijn. Alle mannen van wie de magic op foto werd vastgelegd in de AXE Store, zullen midden mei zelf de hoofdrol spelen in de nationale mediacampagne in plaats van professionele hunks.