Blauw Gras maakt Samsung Galaxy S21 campagne

16-03-2021 (16:04) - Campagnes

In een nieuwe campagne van Samsung, ontwikkeld door Blauw Gras, maken Gen-Z en Millennials kennis met de nieuwe Galaxy S21, een telefoon die zich richt op creators.
 
De campagne volgt de recente Galaxy S20 FE campagne op, waar Samsung al een duik nam in de leefwereld van de creator-generatie. Met de Galaxy S21 kun je bijvoorbeeld met Vlogger View simultaan de selfie-camera en de front-camera laten draaien, om een nieuwe dimensie te geven aan het maken van content.
 
Campagne opzet
Deze unieke feature zien we ook terug bij creators als Kenzo Alvares, en in een Snaplens die later deze maand gelanceerd wordt. Op TikTok adverteert Samsung met native content die aansluit bij de herovideo, maar specifiek voor het platform is gecreëerd. De consument landt op een lokaal gebouwde salespagina die aansluit op de campagnestijl.

Credits
Samsung: Laura Geuze, Anouk van Iperen en Danique de Barse
Concept: Blauw Gras
Productie: Blauw Gras & Studio Beng Beng
Muziek: Studio Beng Beng
Influencers: OONA
Media: Starcom