Buutvrij bouwt pop-up store in NYC voor ING

10-12-2015 (12:22) - Campagnes

Het bureau Buutvrij komt onder leiding van Reuben Alexander met een opmerkelijke campagne voor de ING. Ondernemers Anna en Nina treffen in New York een pop up store van hun eigen winkel aan. 
 
Verantwoordelijk voor de gewaagde campagne bij ING zijn Paul Snackey en Elisabeth Bakker. 

mooiste schrik
De Amsterdamse ondernemers Anna en Nina (www.anna-nina.nl) kregen de mooiste schrik van hun leven. Zij waren op uitnodiging van ING naar New York gereisd. 
 
Daar zagen zij in Manhattan tot hun verrassing een pop up store versie van hun eigen winkel in Amsterdam. 
 
ING bood de fashion en lifestyle ondernemers vervolgens de kans om Amerikaanse voorbijgangers en genodigden te ontvangen en kennis te laten maken met hun aanbod en winkelconcept. 
 
Ook werd een borrel georganiseerd waar zij met relevante contacten konden sparren over ondernemen in New York City. Aanvullend op de contacten die daar zijn opgedaan, gaat ING de ondernemers verder helpen bij het realiseren van hun internationale ambities. 
 
winkelreplica in NYC
Op uitnodiging van ING spreken de ondernemers Anna en Nina over hun onderneming. Wanneer in het gesprek hun internationale ambitie aan de orde komt, worden ze compleet overvallen: ze mogen naar New York. 
 
Na diverse afspraken op het consulaat kreeg de trip  een verrassende wending. In Manhattan zien ze een exacte replica staan van hun eigen winkel in Amsterdam. Niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant is gekopieerd. 
 
En als verrassing mogen ze die dag op deze bruisende plek ondernemen. Anna + Nina weten niet van hen overkomt.