BUX Zero komt met Zero Obstakels

17-01-2022 (10:58) - Campagnes

Beleggingsapp BUX Zero lanceert deze week een nieuwe campagne om enerzijds duidelijk te maken dat de mobiele broker alles biedt wat je nodig hebt om te gaan beleggen; zoals een breed aanbod van beleggingsproducten met onder andere ETF’s en fractionele aandelen, beursnieuws, educatieve content én de grootste community van Europese beleggers. En anderzijds de aankondiging dat je nu ook met BUX in crypto’s kunt beleggen. De campagne is ontwikkeld door bureau Fitzroy.
 
Aron Disco, marketing director bij BUX: “Het doel van deze campagne is om de consument duidelijk te maken dat wij er alles aan doen om beleggen zo toegankelijk mogelijk te maken en vooral ook de beginnende belegger wegwijs te maken in deze wereld. Fitzroy heeft onze Zero verrijkt naar Zero Obstakels. En dat is ook wat wij doen: binnen een handomdraai kun je beginnen met beleggen en wij blijven je voeden met kennis en inzichten. Dit was onze eerste samenwerking met Fitzroy en dit smaakt naar meer.”
 
Mischa Schreuder, Creative Partner bij Fitzroy: “IDe samenwerking met de marketeers van BUX was intiem en dat heeft geleid tot een mooi eindresultaat. Ze hebben niet alleen verstand van zaken, maar durven ook echt beslissingen te nemen. Alleen dan kun je impactvol werk maken.”
 

Credits

Bureau: Fitzroy
Klant: BUX, Aron Disco, Stevan Zmiric
Productie: New Amsterdam
Regisseur: Arjen Schotel
 
 

Bux Zero - Zero Obstakels from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.