Campagne duurzaam investeringsbeleid a.s.r.
24-08-2020 (11:32) - Campagnes
Consumenten maken steeds meer bewuste keuzes om een bijdrage aan de wereld te leveren. Maar ze staan niet altijd stil bij het feit dat hun verzekeringspremie wel eens het tegenovergestelde kan doen. Om mensen zich daarvan bewust te maken, lanceert a.s.r. een campagne waarin concreet wordt gemaakt waar de premie van o.a. je auto-, woonhuis en inboedelverzekering allemaal wel en niet in wordt belegd.
Met deze campagne gaat a.s.r. in op de keuzes die consumenten maken, en hoe hun keuze voor een verzekeringsmaatschappij daar haaks op staat: Jij doet ‘dit’, je premie doet ‘dat’. a.s.r. maakt juist keuzes die aansluiten op bewuste keuzes van de consument.
Hella de Weger - Head of Brand - a.s.r. “Met deze campagne vertellen we welke keuzes a.s.r. maakt met het geld van haar klanten. Zo laten we zien dat je ook met de premie van je verzekering een positieve bijdrage kan leveren aan de samenleving.”
Credits
a.s.r.: Hella de Weger, Nelleke Ungersma
Bureau: TheMerge
Media: Media Reverse
Strategie: Corinne Genestay
Muziek: Vijay Kanhai
Geluid: Earforce
Regie: Erwin Kleinjan
Productie: We are Will
Bureau: TheMerge
Media: Media Reverse
Strategie: Corinne Genestay
Muziek: Vijay Kanhai
Geluid: Earforce
Regie: Erwin Kleinjan
Productie: We are Will
a.s.r. - Jij doet dit, je premie doet dat. from TheMerge on Vimeo.