Campagne met ‘onbewuste reacties’

03-11-2015 (09:38) - Campagnes

Shoq Creative Studio komt in samenwerking met Big Bang en mediabureau Mediaxplain binnenkort met een nieuwe campagne voor VSM. Daarin wordt duidelijk hoe lichaam op natuurlijke manier reageert op invloeden van buitenaf en hoe de VSM-geneesmiddelen dit ondersteunen. 
 
De campagne staat in het teken van deze zogenaamde ‘onbewuste reacties’. De geneesmiddelen van VSM vinden hun oorsprong in de natuur. De opdracht van VSM aan Shoq Creative Studio was dan ook consumenten laten zien dat de producten natuurlijke kracht hebben. 
 
Mediabureau Mediaxplain ontwikkelde de media- en PR-strategie voor deze campagne.
 
We moeten nog even geduld hebben voor de impact van de campagne; in 2016 wordt deze uitgerold over meerdere kanalen.
 
Klant: VSM
Bureau: Shoq Creative Studio
Media: Mediaxplain
Verantwoordelijk bij VSM: Casper van Sijl
Account/ Executive producer: Alexander Kosman
Strategie: Feli Halve
Concept: Pascal Boogaert en Michel van Duyvenbode.
Art Direction: Michel van Duyvenbode.
Copy: Pascal Boogaert en Tomas Rouw
Productie: Mimoun Bouchammir
Regisseur en Camera: Tobias Pekelharing
Muziek en Geluid: Big Bang
Edit: Gert-Willem Visser
Motion graphics: Kevin Megens
Grading: Laurens Orij (crabsalad)
Mediastrategie: Christiaan van Betuw en Carian Schumacher (Mediaxplain)