Coca-Cola stopt met 'Open Happiness' en proeft het gevoel

20-01-2016 (14:23) - Campagnes

‘Taste the Feeling’ is de nieuwe, wereldwijde campagne waarin de vier varianten Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero en Coca-Cola life verenigd zijn volgens de éénmerkstrategie. De tien tv-commercials zijn ontwikkeld door Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo en Ogilvy & Mather New York.
 
In maart vorig jaar kondigde Coca-Cola Nederland de strategie aan, waarin keuze voor je favoriete Coca-Cola variant centraal staat. De ‘Taste the Feeling’ campagne geeft voor het eerst wereldwijd vorm aan de éénmerkstrategie. 
 
Coca-Cola Pop-up Store op Amsterdam CS 
In Nederland komt de campagne tot uiting in nieuwe tv-commercials, impactvolle outdoor reclame-uitingen, online, op social media met #TastetheFeeling en in de speciaal geopende Coca-Cola Pop-up Store op Amsterdam Centraal station. 
 
In de IJ-hal van Amsterdam Centraal station is vanaf woensdag 20 januari een speciale Coca-Cola Pop-up Store geopend. Hier kan iedereen het gevoel van ‘Taste the Feeling’ zelf beleven. Zo kan je hier alle Coca-Cola varianten proeven, genieten van je favoriete ijskoude verfrissing en je laten inspireren door prachtige ijssculpturen en meer.

Wie vrienden en familie meebrengt, kan zelfs samen gaan schaatsen op de mini-ijsbaan. De Coca-Cola Pop-up Store met ijsbaan is nog tot en met dinsdag 2 februari te bezoeken. Kijk op voor meer informatie en openingstijden op coca-cola.nl.
 
soundtrack met Conrad Sewell en Avicii 
De nieuwe campagne omvat meer dan 100 campagnebeelden die gemaakt zijn door de beroemde modefotografen Guy Aroch en Nacho Ricci. 
 
Ook in Nederland zijn de tien tv-commercials van de ‘Taste the Feeling’-campagne te zien. Deze zijn ontwikkeld door Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo en Ogilvy & Mather New York. De soundtrack ‘Taste the Feeling’ is ingezongen door Conrad Sewell, bekend van de wereldwijde hitsingle 'Firestone' met Kygo. Ook zal Avicii samen met Conrad Sewell een remix maken van het themanummer van de campagne. 
 
Verder zal de Zweedse dj verschillende versies van het themanummer produceren voor de campagnes rondom de grote sportevenementen van dit jaar, zoals het EK voetbal in Frankrijk en de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. In de audiosignatuur van de campagne zijn ook typische Coca-Cola geluiden, zoals het ‘plop’-geluid van de dop en het bruisen van de frisdrank opgenomen. 
 
Bekijk hieronder de nieuwe TVC's: