Confronterende awarenesscampagne

01-02-2017 (22:24) - Campagnes

Vanaf vandaag start een campagne die bekendheid moet geven aan Metakids en aan metabole ziekten. De campagne is gemaakt door Ceci n’est pas un bureau. 


Dankzij de medewerking van onder meer  JC Decaux en Branddeli zal de campagne landelijk zichtbaar zijn op TV en in outdoor. Ook online en radio worden ingezet.  Ceci n’est pas un bureau ontwierp een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Daarnaast werd samen met Driebit een nieuwe website gemaakt. Koen Hauser verzorgde de fotografie en fotomontage. Door de confronterende aanpak was het niet wenselijk met echte patiëntjes te werken. Dus werden de kindergezichten samengesteld uit meerdere portretfoto’s.

Credits
Opdrachtgever:                          Nathalie Michielsens, Diane van der Marel
Bureau:                                      Ceci n’est pas un bureau
Copy:                                         Sikko Gerkema
Art:                                             Jeroen van Zwam
Strategie:                                    David Feenstra/Gertjan Hafkamp
Account:                                     Gertjan Hafkamp
Productiemaatschappij:              In Case Of Fire
Producent:                                  Paul Brand
Regisseur:                                  Job van As
D.O.P.:                                        Ruzbeh Babol
Fotografie:                                  Koen Hauser, Unit
Geluid:                                        Jeroen van Gessel, Lab3
Website:                                      Driebit