Delta Lloyd bepaalt eigen koers
21-10-2015 (10:58) - Campagnes
Delta Lloyd is van start gegaan met de online content campagne ‘Bepaal je eigen koers’. De campagne kwam tot stand in een samenwerking van Beklijf, Kumpany, TamTam en Universal Media.
De campagne bestaat uit levensverhalen van bekende en onbekende Nederlanders die na een koersbepalend inzicht hun eigen koers kozen.
Daarnaast deelt Delta Lloyd in de campagne praktische tips, handige tools en slimme financiële oplossingen. Delta Lloyd wil hiermee mensen inspireren en op weg helpen om ook hun eigen koers te bepalen.
Manager Merk, PR & Sponsoring Annette Reijersen van Buuren: ‘De wereld om ons heen verandert snel. Overheden en bedrijven trekken zich terug en mensen moeten meer dan ooit hun eigen koers bepalen. Dat brengt onzekerheden met zich mee, maar biedt ook kansen. Met ‘Bepaal je eigen koers’ delen we verhalen die het waard zijn om met anderen te delen en door anderen gedeeld te worden. Het is een doorlopende campagne waarbij we elke week nieuwe verhalen en praktische artikelen delen.’
In de campagne staan echte verhalen centraal van bekende en onbekende particulieren en ondernemers.
De eerste verhalen van onder andere presentator Frits Sissing en modeontwerper Bas Kosters staan op www.deltalloyd.nl/eigenkoers, een nieuw onderdeel van de Delta Lloyd website.
Binnenkort volgen de koersbepalende inzichten van onder meer topkok Ron Blaauw, oud-topvoetballer en muzikant Björn van der Doelen en journaliste, schrijfster en DWDD-tafeldame Fidan Ekiz.
Om de verhalen zo breed mogelijk te vertellen zet Delta Lloyd online marketing en social media in.
Bekijk de gehele campagne op www.deltalloyd.nl/eigenkoers