Dit is de nieuwe Amstel-TVC

23-10-2015 (16:12) - Campagnes

Vanaf maandag op tv: de nieuwe Amstel-commercial ‘Zeg het met een vaasje’. Als het aankomt op gevoelens hebben mannen het tegenwoordig niet makkelijk, moet je ze nou wel of niet uitspreken? 
 
Amstel begrijpt als geen ander dat vrienden de warmste gevoelens voor elkaar koesteren. Daar is natuurlijk helemaal niks mis mee. Maar het uitspreken van die gevoelens kan leiden tot nogal ongemakkelijke situaties. Een situatie die de meeste mannen wel herkennen – maar liever niet aan terugdenken. 
 
Gelukkig kunnen vrienden hun positieve gevoelens ook op een andere manier uiten. Op een plek waar we graag samenkomen en in een taal die we allemaal spreken: Zeg het met een vaasje!  Zo komen potentieel onvergetelijke avonden niet in gevaar, helemaal in de geest van het Amstel merk: Amstel Bier. Maak het Onvergetelijk.
 
Klant: Amstel
Bureau: Being There
Klant verantwoordelijke: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Kiki Reyne, Steven van Leeuwen
Creatie: Bies Vermeulen & Sebastiaan Kenter
Strategie: Edward Stolze
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen
RTV Producer: Joze Rikken
Productie maatschappij: Czar                            
Regie: Bart Timmer
DOP: Gabor Deak
Producer: Willem Bos                  
Off Line Editor: Annelien van Wijnbergen          
On Line & Grading: Crabsalad/ Laurens Orij
On Line Editor: Crabsalad/ Laurens Orij           
Colourist: Crabsalad/ Laurens Orij                       
Geluidsstudio: The Ambassadors        
Geluids Technicus: Rens Pluijm
Muziek: Massive Music

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.