Dit is de nieuwe Amstel-TVC
23-10-2015 (16:12) - Campagnes
Vanaf maandag op tv: de nieuwe Amstel-commercial ‘Zeg het met een vaasje’. Als het aankomt op gevoelens hebben mannen het tegenwoordig niet makkelijk, moet je ze nou wel of niet uitspreken?
Amstel begrijpt als geen ander dat vrienden de warmste gevoelens voor elkaar koesteren. Daar is natuurlijk helemaal niks mis mee. Maar het uitspreken van die gevoelens kan leiden tot nogal ongemakkelijke situaties. Een situatie die de meeste mannen wel herkennen – maar liever niet aan terugdenken.
Gelukkig kunnen vrienden hun positieve gevoelens ook op een andere manier uiten. Op een plek waar we graag samenkomen en in een taal die we allemaal spreken: Zeg het met een vaasje! Zo komen potentieel onvergetelijke avonden niet in gevaar, helemaal in de geest van het Amstel merk: Amstel Bier. Maak het Onvergetelijk.
Klant: Amstel
Bureau: Being There
Klant verantwoordelijke: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Kiki Reyne, Steven van Leeuwen
Creatie: Bies Vermeulen & Sebastiaan Kenter
Strategie: Edward Stolze
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen
RTV Producer: Joze Rikken
Productie maatschappij: Czar
Regie: Bart Timmer
DOP: Gabor Deak
Producer: Willem Bos
Off Line Editor: Annelien van Wijnbergen
On Line & Grading: Crabsalad/ Laurens Orij
On Line Editor: Crabsalad/ Laurens Orij
Colourist: Crabsalad/ Laurens Orij
Geluidsstudio: The Ambassadors
Geluids Technicus: Rens Pluijm
Muziek: Massive Music