Donnie en Frans Duijts zingen 'Leeuwendans' lied voor bol.com

01-06-2021 (09:58) - Campagnes

In de EK-campagne van bol.com draait het om de voorpret met Donnie en Frans Duijts. Zij hebben speciaal voor bol.com een EK-remix gemaakt van hun hit 'Frans Duits' met de titel Leeuwendans (klaar voor de aftrap). In het nummer zingen Frans en Donnie over de beleving rondom de wedstrijden. De commercial is op TV te zien en te horen op de radio.

Rapper Donnie en zanger Frans Duijts hebben een grote rol in de campagne. Zij hebben sinds kort een hit te pakken met ‘Frans Duits', en dit lied is omgezet in een EK-versie en te horen in zowel de TV- als de radiocommercial van bol.com. Het lied heeft ook een eigen videoclip met daarin uiteraard volop aandacht voor de Leeuwendans moves. De Leeuwendans is voor iedereen te leren via TikTok tutorials. Ook een radio-activatie maakt onderdeel uit van de campagne. In samenwerking met Radio 538 kunnen mensen tijdens De Coen & Sander Show meedoen aan ‘De leeuw trapt af’ en een ‘klaar-voor-de-aftrap’ pakket winnen.


Credits

Verantwoordelijke bij bol.com: Renee de Brouwer, Niels Moes, Danielle Snoeij
Bureau: Dept
Creatie: Rob Voortman, Ramin Bahari, Tim Menko
Strategie: Dennis Hamakers
Account: Eveline de Groot, Kim van de Sanden, Annika Timmer
RTV Producer: Nikki Haighton, Raquel Wijngaarde
Productiemaatschappij TVC: WeFilm
Regisseur TVC: Jan Boon
Sound: Amp.Amsterdam en Earforce
Post: WeFilm
Grading: The PostOffice
Productie videoclip: Vigics
Regisseur videoclip: David Eilander
Artiesten: Frans Duijts & Donnie
Label: Dino music
Muziek Supervisie & licensing: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
Mediabureaus: Dentsu Nederland en Mindshare België
Radio activatie: Talpa
PR bureau: NewsLab