Ekoplaza positioneert zich met nieuwe campagne

09-09-2015 (23:04) - Campagnes

22.33 uur - Ekoplaza landeert ‘Het onbetaalbare voordeel van Ekoplaza’ in een nieuwe campagne. Bureau achter de campagne is Branding a Better World.

De nieuwe campagne ‘Het onbetaalbare voordeel van Ekoplaza’ onderstreept de fundamentele keuze van Ekoplaza voor biologische producten, met de eerlijkste prijs voor een gezonde wereld.
De campagne start op 9 september in de Ekoplaza winkels en eigen online media kanalen. Ondanks het feit dat er niet massa mediaal wordt ingezet is de verwachting dat de film door de trouwe achterban en veel mensen die de boodschap omarmen gedeeld zal worden om zo een groot bereik te realiseren.

Credits?
Strategie: Elif Algu
Merkpositionering: Rogier van Kralingen & Elif Algu
Creatie: Jeroen van der Sluis en Jaap Sinke
Productiemaatschappij: Sounds like Film
Regisseur: Mattijs Mollee / Sounds like Film
Producer: Jorrit Gerritsen & Arjen Oosterbaan / Sounds like Film
Producer: Chayenne de Witte / Branding a Better World?Sound Design: Nando Eweg / Sounds like Film?Ekoplaza: Erik Does en Hans van Mierlo