Elsevier lanceert website met openingstijden

13-09-2015 (17:39) - Campagnes

20.44 uur - Weekblad Elsevier is vrijdag 4 september gestart met een campagne om nieuwe abonnees te werven. De themawebsite wil iets kostbaars geven: tijd.

Radio, abri’s, (e)mailings, print en online advertenties worden  ingezet. De themawebsite is in het weekend bereikbaar, maar ligt doordeweeks plat.  ‘Met dit onderdeel van de campagne brengen we op ludieke wijze de kracht van Elsevier onder de aandacht’, licht Ilone Tijsseling, direct marketing manager Reed Business Information toe.     

’De themawebsite www.stophetisweekend.nl komt ieder weekend met een nieuw thema om je te kunnen verdiepen in een onderwerp. Dit zijn onderwerpen waar veel over geschreven wordt. Maar op de site kan je in 1 keer lezen wat je moet weten.  Hierdoor kan de lezer betere keuzes maken en houdt hij tijd over. Tijd voor zichzelf. Dat is een mooie USP van het blad, die we graag willen bewijzen met een 360 graden campagne,’ zegt Tim Meuleman, partner bij C2B.??

De campagne omvat meer dan de website alleen; dezelfde boodschap wordt door PostNL met een geavanceerde omni-channel aanpak geregisseerd en overgebracht. ‘Onze aanpak kenmerkt zich door precies de juiste doelgroepen met de juiste boodschap te beraken en in beweging te zetten om voor Elsevier te kiezen. Dit doen we door verschillende above- en below-the-line communicatiekanalen effectief in te zetten,’ aldus Martijn Regterschot, campagne consultant van PostNL uit.

Credits
Regie: PostNL
Strategie: C2B, PostNL?
Creatie: C2B ?
Muziek (radio): Victor Butzelaar, Rogier Kralingen?
Market Research: PostNL
Opdrachtgever: Reed Business Information