ENGIE schakelt Wefilm in
20-09-2022 (13:57) - Campagnes
Energieleverancier ENGIE lanceert in samenwerking met Wefilm Concepts een campagne voor haar nieuwe positionering. Het bedrijf wil klanten meer regie geven over hun energiezaken. Onder meer door ze inzicht te geven in hun verbruik en om besparen en verduurzamen laagdrempeliger te maken.
In de televisiecampagne maakt een fantasierijk meisje haar ronde door het huis om te besparen waar ze kan. Naast deze video zijn diverse tag-ons ontwikkeld met informatie over hoe klanten meer regie over hun energiezaken kunnen krijgen. Daarnaast wordt de campagne uitgerold op radio en social media.
Duidelijker en makkelijker
Twan Roovers, Manager Brand & Media van ENGIE: “Veel Nederlanders zijn momenteel dagelijks met hun energie bezig. En waar de energie in huis ons leven juist aangenamer zou moeten maken, is het momenteel helaas één van de grootste zorgen. ENGIE wil daarbij helpen waar het kan. Door energiezaken duidelijker en makkelijker te maken.”
Credits
Client: ENGIE
Client Responsible: Carolijn Hommes, Twan Roovers, Sanne Hanssen
Concept: Wefilm Concepts
Creative director: Ruben Cusell
Director: Jan Boon
Client Lead: Senne Hartskeerl
Producer: Merijn Swinkels, Annemijn Boon
DOP: Michel Rosendaal
Offline edit: Nick Rozenberg
Grading & online: Captcha
Sound: Freek Vrijhof
Music: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
Client Responsible: Carolijn Hommes, Twan Roovers, Sanne Hanssen
Concept: Wefilm Concepts
Creative director: Ruben Cusell
Director: Jan Boon
Client Lead: Senne Hartskeerl
Producer: Merijn Swinkels, Annemijn Boon
DOP: Michel Rosendaal
Offline edit: Nick Rozenberg
Grading & online: Captcha
Sound: Freek Vrijhof
Music: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company