epidemie ontwikkelt Valdispert Natural Gummies campagne
01-06-2021 (11:49) - Campagnes
De nieuwe Europese campagne van Valdispert, ontwikkeld door reclamebureau epidemie, wil het taboe van de 'Sleeping & Calming'-categorie doorbreken. Zo staat niet langer het probleem van stress en slecht slapen centraal maar wordt gefocust op de voordelen van uitgerust wakker worden en ontspannen zijn.
Een grote groep Nederlanders, waaronder vele millennials, ervaren regelmatig stress en moeite met slapen. Onderzoek bewijst dat deze groep wel open staat voor een oplossing maar dat de huidige middelen, vaak pilletjes, te medicinaal worden bevonden. De 'Natural Gummies' van Valdispert worden anders geprofileerd. Chantal Kuhnen, marketingmanager Vemedia: "Valdispert biedt met Natural Gummies een laagdrempelige en vernieuwde oplossing binnen de categorie. Lekkere gummies op basis van natuurlijke ingrediënten en vitamines, maar ook een frisse, moderne look & feel. In combinatie met een campagne waarbij wordt gefocust op de positieve uitkomst in plaats van het probleem, voelt de millennial dat ze iets goed voor hem- of haarzelf doet."
De nieuwe campagne van Valdispert wordt de komende weken in verschillende Europese landen uitgerold. Naast de tv-commercial zal ook online en in social de nieuwe Valdispert campagne zichtbaar zijn.
Credits
Opdrachtgever: Vemedia
Verantwoordelijk bij klant: Chantal Kuhnen & Jeroen Weldam
Bureau: epidemie
Productiemaatschappij: Studio Beng Beng
3D Motion: RAW EGO
Voice-over & mixage: LAB-3
Verantwoordelijk bij klant: Chantal Kuhnen & Jeroen Weldam
Bureau: epidemie
Productiemaatschappij: Studio Beng Beng
3D Motion: RAW EGO
Voice-over & mixage: LAB-3