Epidemie promoot Lassie poké bowl-rijst

27-05-2021 (11:32) - Campagnes

Deze lente trapt reclamebureau epidemie lekker en gezond af met een nieuwe campagne voor Lassie. Hiermee wordt het nieuwe product Poké bowl rijst Kant-en-Klaar van Lassie gelanceerd. Lekker op smaak gebrachte rijst, waarmee je in een handomdraai een echte poké bowl maakt. Epidemie ontwikkelde daar een opvallende en kleurrijke campagne voor.

Door het gebruik van stopmotion techniek wordt het gemak van het product benadrukt. Samen met de hand gestylde setting geeft dit een unieke en authentieke look en feel aan alle uitingen.


Lancering online & prime-time

Met prime-time TV billboarding, aangevuld met onlinevideo’s en diverse inspirerende social content, introduceren we deze nieuwe rijst zonder gedoe. En een mooie samenwerking met LINDA om de campagne compleet te maken. Vrolijke kleuren, moderne prints en frisse ingrediënten zullen je schermen vullen de komende tijd. Alles komt uiteindelijk terug op lassie.nl waar de doelgroep verder wordt geïnspireerd. Neem zelf ook een kijkje en geniet van alle lekkere poké bowls.
 

Credits

Opdrachtgever: Lassie Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam, Lilian Struiksma
Bureau: epidemie
Animatie: Motion Mitch
Soundtrack & sound design: SMP Amsterdam
Media: Abovo Media
Fotostudio: Cameron
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.