Europese campings werven kinderen met onderwater abri

26-05-2021 (11:34) - Campagnes

Het marketing en communicatiebureau Fama Volat creëerde voor Vacansoleil een bijzondere wervingscampagne voor kinderen om op een ludieke manier aandacht te vragen voor de heropstart van het vakantieseizoen.
 
Kinderen tussen de 6 en 16 jaar kunnen zich kwalificeren voor deze bijzondere bijbaan, namelijk het testen van glijbanen bij een Europese camping. Om deze doelgroep te bereiken creëerde en plaatste het bureau Fama Volat in samenwerking met Vacansoleil onder meer een abri onderwater in het zwembad Sportiom in ‘s-Hertogenbosch.
 
“Als kinderen het op vakantie naar hun zin hebben, dan hebben de ouders dat vaak ook” zegt de organisator van Vacansoleil. Om deze reden worden deze kritische en tevens eerlijke kinderen gevraagd te komen werken als glijbaantester voor een Europese camping. De onderwater abri werft de doelgroep met de call to action: “Solliciteer op het leukste glijbaantje ter wereld.” Solliciteren kan door het spelen van een game waarin je onder andere toiletrollen of strandballen moet ontwijken. De beste glijders worden uitgenodigd voor de sollicitatiedag met YouTuber Enzo Knol.