Friesblond kaas lanceert merkcampagne
30-03-2021 (16:08) - Campagnes
Friesblond kaas lanceert haar eerste merkcampagne die te zien is op TV, outdoor, social en instore bij Albert Heijn. De campagne breekt met de geijkte manier waarop al het goede van de natuur vaak wordt gepresenteerd en toont op speelse wijze dat de natuur soms ook een beetje kan tegenzitten.
Jessica Nisters-van Irsen, senior brand manager Friesblond bij Royal A-Ware: "Nuchter, stoer en eigenzinnig, dat zijn niet alleen de kernwaarden van Friesblond maar ook die van Irene Schouten: een gouden combinatie dus! Die kernwaarden komen terug in ons receptuur en in onze naam. Nu komen ze tot leven in deze eerste merkcampagne. Alles is erop gericht om de naamsbekendheid op korte termijn te vergroten."
Credits
Klant: Royal A-ware | Friesblond - Marga van der Neut, Jessica Nisters - van Irsen, Willemarijn den Boer
Bureau: NEEW
Regisseur: David de Winter
Klant: Royal A-ware | Friesblond - Marga van der Neut, Jessica Nisters - van Irsen, Willemarijn den Boer
Bureau: NEEW
Regisseur: David de Winter