Generatie D gelooft in zichzelf

Generatie D gelooft in zichzelf

02-08-2022 (14:45) - Campagnes

De vervolgcampagne om het vernieuwde werkgeversmerkconcept 'Generatie D' van Defensie te introduceren is gelanceerd.
 
'Generatie D' is een generatie dwars door generaties heen, verbonden door een mindset. Belangrijkste outtake van de campagne is dat de gedeelde mentaliteit die Generatie D uitstraalt voor sympathie zorgt. Door de campagne zo echt, dichtbij en alledaags mogelijk te laten voelen ontstaat een gevoel van echtheid. Een gevoel dat je er zo tussen zou kunnen staan. Dat je al een relatie met Defensie hebt, zonder er te werken.
 

 

 

Credits

Opdrachtgever: Ministerie van Defensie
Verantwoordelijken bij Defensie: Kris Manders, Roy Wesseling
Bureau: Steam
Concept: Patrick Wijnhoven, Olger Ypma
Art & Copy: Maarten Kuipers, Patrick Wijnhoven, Olger Ypma
Account: Onno Gout, Elsje Nagel
Productiemaatschappij: hazazaH Film & Photography
Regie: Jacobine van Hellemond
DOP: Abel van Dijk
Producer: Jeroen van den Idsert