Gewoonten doorbreken met Yacht

23-06-2022 (12:08) - Campagnes

Yacht daagt professionals uit gewoonten te doorbreken om verder te komen in hun carrière. Dat is de boodschap van de nieuwe merkcampagne die live is gegaan. Onder de noemer 'Carrière maken door te breken met conventies' belooft Yacht uitdagende opdrachten waar professionals grenzen kunnen verleggen. De detacheerder gelooft dat professionals hun carrière kunnen versnellen wanneer zij uit hun comfortzone durven te stappen.
 
Tot eind november zijn diverse campagne uitingen te zien en horen. Yacht pakt uit met onder andere radiocommercials en (online) video testimonials van (interim) professionals die vertellen over hun eigen werkervaring bij Yacht.
 

Buiten gebaande paden

Rick van der Westen, Directeur Brand Experience en Marketing & Communicatie van Yacht: "We stimuleren professionals het maximale uit zichzelf te halen, maar verlangen dat ook van onszelf. Zo kijken we verder dan de volgende stap in iemands carrière. We zetten een stip op de horizon en bepalen samen met professionals de weg om daar te komen. Persoonlijke ontwikkeling en het verbreden van vakinhoudelijke kennis staan daarbij centraal. Het is geen gewoonte in de branche dat iedere professional toegang heeft tot persoonlijke begeleiding. en een ruim aanbod aan trainingen en opleidingen. Bij ons wel en die investering doen we bewust. Yacht is al meer dan 20 jaar een toonaangevend detacheringsbureau voor hoogopgeleide professionals. We weten wat nodig is om professionals en opdrachtgevers naar een hoger niveau te tillen."
 

Begeleiding professionals

Professionals worden op een aantal manieren gestimuleerd dingen anders te doen en zichzelf uit te dagen. Zo is er de persoonlijke coach die meekijkt naar waar medewerkers nu staan. Die fungeert als sparringpartner. In opdrachten, maar ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Zoals het versterken van vaardigheden en persoonlijk leiderschap. Het uitgebreide aanbod van de Yacht Academy geeft toegang tot trainingen, intervisie en opleidingen. Nog meer inspiratie vinden professionals via het kennisnetwerk, bijeenkomsten en workshops.
 

Credits

Yacht: Simone Roos, brand experience marketeer
Strategie, creatie & account: Paul Sijtsma,
Joeri Jansen, Barry Bol, Joris Bellemakers,
Judit de Graaff, Lisanne Wintgens
Creatief Bureau: Roorda Reclamebureau
Productiemaatschappij: Bruut
Regisseur: Daan de Groot
Mediabureau: Wavemaker