Global Good Food campagne door Locals®Agency

27-07-2022 (13:25) - Campagnes

Royal Avebe, leverancier en producent van aardappelzetmeel en aardappeleiwit, presenteert zichzelf in een wereldwijde campagne voor Plant-Based en Clean Label ingrediënten. De campagne is ontwikkeld door Locals®Agency, dat eerder verantwoordelijk was voor de corporate story en vernieuwde visuele identiteit van Royal Avebe.
 
De campagne is gericht op merken en producenten in de voedingsmiddelenindustrie die op zoek zijn naar plantaardige alternatieven voor dierlijke ingrediënten. Pieter Zijlstra, Strategy Director bij Locals®Agency: “In de online strategie zijn de doelgroepen en product-marktcombinaties slim uitgesplitst. We werken met verschillende levels, waardoor iedere doelgroep alleen relevante advertenties krijgt te zien. Uit de mooie resultaten van de campagne blijkt dat dit werkt.”
 
De campagne is te zien in diverse landen in Azië, Europa en Noord-Amerika. Het doel ervan is het vergroten van de naamsbekendheid van Avebe in nieuwe markten en van daaruit het genereren van leads in deze nieuwe en bestaande markten.
 
“Dit is onze eerste grote online campagne en die heeft direct hele goede resultaten! Door de zichtbaarheid verhogen we de naamsbekendheid onder onze doelgroep. Dat heeft geresulteerd in meer traffic naar onze website en een stijging van het aantal leads met 180%.” aldus Marieke Kanon, Marketing Manager Royal Avebe.


Credits

Strategie, Concept & Creatie: Locals®Agency
Online Marketing: Rocket Digital