Gorillas: leef in het nu

18-10-2022 (14:36) - Campagnes

Om meer in verbinding te staan met het hier en nu in plaats van bezig te zijn met de toekomst, lanceert Gorillas de campagne ‘Live in the now’. Door het delen van inspirerende verhalen en beelden van ondernemers, content creators, werknemers en klanten, wil Gorillas iedereen aansporen om in het moment te leven.

Fabienne Walch, Head of Brand bij Gorillas: “Bij Gorillas bezorgen we niet alleen boodschappen, maar ook tijd. Met ‘Live in the now’ moedigen we iedereen aan om na te denken over hoe ze hun dromen achterna kunnen gaan in de tijd die ze besparen door boodschappen te bestellen”. De campagne is vanaf oktober tot half november te zien in de Gorillas-app, op de Instagram van Gorillas en in de Gorillas Galleries in vijf vestigingen in Amsterdam (Weesperstraat, Baarsjesweg, Kamerlingh Onneslaan, Koningin Wilhelminaplein en A.J. Ernststraat).

Verhalen

In plaats van naar de winkel gaan om boodschappen te doen, hoe zou je dan jouw tijd liever indelen? Deze vraag stelde Gorillas aan verschillende influencers, lokale partners, werknemers en klanten. De één leert bij in een cursus over holistische gezondheidsmethoden, de ander doet aan taekwondo of is bezig met het opzetten van een eigen bedrijf. Ook besteed men liever meer tijd aan hun passies, zoals theater of muziek, en aan vrienden en familie.

Daarnaast licht Gorillas het ondernemersverhaal van Sebas uit, die naast zijn werk bij Gorillas een eigen bedrijf heeft opgezet. Ook gaan ze in gesprek met Minke van Wingerden, partner van Floating Farm en Waldo van Waldo Chocolade & Patisserie om erachter te komen hoe hij 'zijn moment heeft gepakt' om te gaan ondernemen.