GOUD lanceert nieuwe Handdoeken Hunk-campagne van Etos
10-09-2015 (16:22) - Campagnes
16.17 uur - GOUD en Etos hebben Kay Nambiar (winnaar Expeditie Robinson) weten te strikken voor de nieuwe merk- en salesactivatie van Etos. Met deze Handdoeken Hunk als hét gezicht van de campagne wil Etos het succes van vorig jaar overtreffen.
Via een weinig verhullende commercial met de zanger, acteur en het nieuwe gezicht van MTVwordt vrouwelijk Nederland verleid om te sparen. GOUD verzorgde strategie, concept en uitwerking. De activatie wordt ondersteund met TV, radio, instore promotion en online.
Credits
Klant: Etos
Bureau: GOUD Activatie
Creatie: Roos van Dam, Roel Verhoeven, Norman Groenewegen, Pepijn Spanjerberg
Strategie: Coen Ruseler
Account: Sophie Hafkamp
Klant: Aletta Kok, Rahsaan Janssen, Caroline Kroone
Fotografie: Gerrit Schreurs
TV-productie
Regisseur: Jaap Vliegenthart
DOP: Tibor Dingelstad
Focus Puller: Justus Engelbracht
Edit: Kim Hinrichs