Guess lanceert met 7 webtalenten de #GiftMeGUESS Holiday campagne
04-12-2020 (09:00) - Campagnes
Om de feestdagen glamorous te starten lanceert GUESS een Holiday social media campagne, gelanceerd onder de hashtag #GiftMeGUESS. De GUESS Holiday-campagne, waarin rijzende sterren uit de internationale TikTok-scene te zien zijn, draait om de vreugde die het geven van cadeaus kan geven in deze speciale tijd van het jaar.
Een speciale GUESS cadeaudoos, met daarin een aantal sprankelende en feestelijke looks uit de GUESS Holiday-collectie, wordt in een soort 'cadeaulijn' van het ene naar de andere it-girl 'doorgegeven'. Defeestdagen draaien om verrassingen, blijdschap en samen zijn met familie en vrienden. .jpg)
.jpg)
Door de sociale afstand regels worden influencers, Julia Gavrilina, Nina Houston, Lola Lolita, Dalia Mya, Jenny De Nucci, Louann Poy en Kinga Sawczuck bij hen thuis vastgelegd, terwijl ze een reeks kledingstukkenontvangen die speciaal voor de feestdagen zijn ontworpen. Dankzij de special effects van het TikTok-platform presenteren de social media sterren de verschillende looks op het aanstekelijke ritme van een themadeuntje met een holiday mood.
extra magie
Om wat extra magie toe te voegen aan deze Guess Holiday-campagne, zullen de influencers ook te zien zijn in een speciaal interview, waar ze ons zullen vertellen wat ze het leukst vinden aan kerstmis. Op deze manier wil Guess laten zien dat de feestdagen en alle gevoelens daar omheen nog steeds belangrijk zijn en zo mensen van over de hele wereld te verenigen. Ondanks dat de feestdagen van land tot land en van cultuur tot cultuur kunnen verschillen.