Haarlem ademt
07-09-2015 (11:22) - Campagnes
11.21 uur - Het ei van Ubachs ontwikkelde in opdracht van Haarlem Marketing een campagne die Haarlem profileert als stad van de menselijke maat, een stad in de luwte van druk Amsterdam. Met als doel het aantrekken van met name jonge gezinnen met kinderen, jonge bedrijven en binnen- en buitenlandse toeristen, die dan weer wat ouder mogen zijn. Het thema luidt: Adem Haarlem.
De campagne bestaat uit verschillende advertenties in onder meer De Volkskrant en Het Parool, mupi’s en abri’s in de Nederlandse steden met een accent op de regio Groot Amsterdam, billboards op NS-stations en Schiphol en verder bannering en andere online-publiciteit, te beginnen bij haarlem.nl.
Credits:
Strategie & Concept: Wim Ubachs
Copy: Wim Ubachs
Art Direction: Patrick Wijnhoven, Wim Ubachs
Communicatiebureau: Het ei van Ubachs
Opdrachtgever: Haarlem Marketing
Directeur: Esther Brasser
Hoofd Marketing & Communicatie: Leontine Splinter