Helpling lanceert #missiontoclean

18-11-2015 (16:48) - Campagnes

Helpling, het online platform voor particuliere schoonmaakhulpen lanceert een nieuwe digitale campagne: #missiontoclean! De video is te zien op Youtube, Facebook en via andere online media.

spion
De spion in Helpling’s #missiontoclean is gespeeld door Nathan Rippy, een Amerikaanse acteur die onder andere speelde in films zoals ‘Taken’ en ‘Carnage’. De video is een hommage aan de spionagefilms uit de jaren ‘80 en ‘90.
De film wordt onder de aandacht gebracht via de landing page www.helpling.nl/missiontoclean en verschillende online marketing kanalen zoals advertenties op Youtube en banner advertenties op Facebook en andere online media. De campagne start tegelijkertijd in de Verenigde Arabische Emiraten, Singapore, Nederland, Frankrijk, Duitsland en Australië.

Sens
Voor de advertentie werkte Helpling samen met het jonge agentschap Sens, die specialiseren in digitale content en verantwoordelijk waren voor de ontwikkeling en productie van het project. Jeremy Villers, partner bij Sens media, over het idee achter de video: 'Reclame gaat vaak over een normaal persoon die iets bijzonders doet. Ons idee was om dat om te draaien. Hier hebben we een buitengewoon iemand die ondanks zijn baan als wereldredder zich bezig moet houden met doodgewone huishoudelijke taken. Zelfs wanneer hij zijn vrije tijd terug wint is hij bezig met de meest saaie hobby's die je je maar kan voorstellen.'

Till Schmid, Global Head of Marketing bij Helpling: 'Onze online service brengt een revolutie teweeg in de markt voor huishoudelijke diensten. Tot nu toe vond de zoektocht naar een hulp vooral plaats op de zwarte markt via aanbevelingen van kennissen. Bij Helpling kan je binnen 60 seconden een ervaren en betrouwbare schoonmaakhulp vinden. Voor onze campagnes kiezen we ervoor om samen te werken met bedrijven die net zo snel en onconventioneel werken als we zelf doen. In Sens hebben we de perfecte partner gevonden voor dit project.'