Hoofdrol voor ijshockeyteam in Sportlife-campagne
24-02-2016 (11:21) - Campagnes
Vandaag introduceert kauwgommerk SPORTLIFE haar nieuwe Nederlandse TV en online campagne ‘Unexpected Freshness in een pot'. INDIE Amsterdam tekende voor de campagne.
In deze campagne neemt een Oekraïens ijshockeyteam die van top tot teen zijn gesponsord door SPORTLIFE de supermarkt over om klanten te laten zien waarom ze de nieuwe SPORTLIFE pot zouden moeten kopen.
In deze campagne neemt een Oekraïens ijshockeyteam die van top tot teen zijn gesponsord door SPORTLIFE de supermarkt over om klanten te laten zien waarom ze de nieuwe SPORTLIFE pot zouden moeten kopen.
‘Unexpected Freshness’
INDIE Amsterdam werd uitgedaagd om de ‘Unexpected Freshness’ van het merk in de potjes onder de aandacht te brengen bij de consumenten.
Emilio de Haan, Creative Director van INDIE: 'SPORTLIFE is één van de mooiste merken van Nederland. En dat wilden we even duidelijk maken.'
Bob Postma, Marketing Manager bij Cloetta voor SPORTLIFE zegt: 'Deze commercial voelt voor iedereen bij SPORTLIFE als ‘thuiskomen’. We zetten hiermee de merkpositionering van SPORTLIFE, van Unexpected Freshness, op een herkenbare manier in de markt. Met deze awareness campagne willen we de potten van Sportlfe onder de aandacht brengen.'
credits
Creative agency: INDIE Amsterdam
Client: Cloetta; Maaike Maagenberg, Bob Postma, Marjolein Groeneveld
Animatie titels Rens Wegerif
Production Company Annomann
Director Jeroen Annokkeé
Producer Robbert Aschermann
Editor Kapsalon, Marc Bechtold
Post-Production company Crabsalad, Laurens Orij
Geluid Sauvage Sound, Michael Sauvage
Music De Geluiderij, Sander Baas