Iedereen een extra pensioenpotje
Deze week start de nieuwe campagne van Brand New Day met de pay-off: “Iedereen een extra pensioenpotje”. Veel mensen staan er niet goed voor als het gaat om hun pensioen. Ook mensen die wél pensioen opbouwen, komen mogelijk toch tekort als ze later stoppen met werken. Brand New Day wil Nederland daarom een spiegel voorhouden met een campagne op TV, online en op de radio.
De dekking van ons stelsel staat om allerlei redenen onder druk. Toch bouwt vrijwel niemand extra vermogen op om het ontstane pensioengat te dichten. Brand New Day heeft Sander Schimmelpenninck opnieuw gekozen als brenger van de boodschap. De campagne is gemaakt door Dawn (onderdeel van Springbok).
Challenger
Bas van Beusekom, CCO van Brand New Day: "Brand New Day is in de tijd van de woekerpolissen opgericht als een echte 'challenger' die de consument veel beter en goedkoper wilde helpen dan de standaard pensioenverzekeraars. Inmiddels zijn we marktleider op de particuliere pensioenmarkt, maar we blijven met ons DNA en onze groeiambities een challenger in hart en nieren. Gezien de actuele discussie over pensioenen en het grote pensioengat van veel Nederlanders is er voor ons nog voldoende ruimte om te groeien."
Gebalde missie
In de nieuwe campagne blijft Brand New Day haar DNA trouw. Esther Overmars, Strategy Lead Dawn: "Geen conceptuele taal en grote beloftes, maar mensen confronteren met feiten die ze begrijpen. We zeggen bewust niet wat mensen anders zouden moeten doen, maar gaan naast ze staan. En Brand New Day biedt een laagdrempelige oplossing. De nieuwe pay-off ‘Iedereen een extra pensioenpotje’ vat dat heel goed samen. Als een gebalde missie naar heel Nederland, en toch klein en persoonlijk."
Credits
Klant: Brand New Day
Bureau: Dawn. A Springbok Agency.
Productie: Czar
Brand New Day - Iedereen een extra pensioenpotje from Dawn. A Springbok Agency. on Vimeo.