Jarig easyJet blikt terug in Europese campagne

21-09-2015 (07:21) - Campagnes

9.20 uur - Budgetluchtvaartmaatschappij easyJet gaat pan-Europees met de nieuwe multimediale campagne, waarmee de maatschappij het twintigjarig bestaan viert. 
 
De campagne 'Hoe twintig jaar voorbij is gevlogen' vertelt het verhaal van easyJet in de afgelopen twintig jaar, nodigt passagiers uit hun reisverhalen te delen en imoet de volgende generatie passagiers inspireren. 
 
De campagne is onder andere te zien op tv, via abri's en op social media. Het belangrijkste beeld uit de campagne is een reuzenrad dat het verstrijken van de tijd laat zien en het liefdesverhaal vertelt van een koppel dat elkaar ontmoet op een easyJet-vlucht.  

De Nederlandse social media-campagne rondom het twintigjarig bestaan roept mensen via de easyJet Nederland Facebook-pagina op om hun favoriete vakantiefoto van de afgelopen 20 jaar te delen: easyJet Flash Backs. Zij moeten de plek beschrijven waar de foto is genomen en aangeven waarom zij terug willen naar die plek om de foto opnieuw te nemen.