JBL lanceert 'Sound that Fits You' campagne

27-05-2021 (13:36) - Campagnes

JBL start een grote Europese campagne voor zijn draadloze oordopjes. Met 'Sound that Fits You' spreekt JBL zijn jongerendoelgroep aan met behulp van wereldsterren op het voetbalveld. De rol die muziek speelt in de levens en carrières van voetballers Virgil van Dijk, Jesse Lingard en Lucas Hernández staat centraal. In de campagne worden influencer marketing, social (video) content en display gecombineerd. De eerste content is deze week in elf verschillende landen online gegaan.

De persoonlijke verhalen van de sterspelers vormen de spil van 'Sound that Fits You'. Iedere voetballer vertelt over de rol die muziek en JBL spelen bij het uitoefenen van hun passie.


Lifestyle-influencers en retail

Als startpunt van deze 100% digitale campagne wordt gebruik gemaakt van videocontent waarin JBL’s volledige draadloze oordopjes-lijn de revue passeert. Hiervoor worden social media, display en influencer marketing ingezet. Verder zullen in acht landen, waaronder in Nederland, verschillende lifestyle-influencers de campagne aanjagen via hun eigen kanalen. Ook retailpartners worden ingezet voor de campagne; zo zal de content van Virgil van Dijk door Coolblue gebruikt worden om het product via hun kanalen te promoten.