Just wat jij nodig hebt

22-12-2022 (09:35) - Campagnes

Na het winnen van de pitch trapten Fightclub en Just hun samenwerking vorig jaar af met de merkcampagne ‘Just wat jij nodig hebt’. Dit jaar is de campagne verder uitgebouwd met een middelenmix.

René van Gerwen, merk- en campagnemanager bij CZ/Just: “In het drukke commerciële seizoen van niet alleen zorgverzekeraars maar ook andere adverteerders hebben we Fightclub gechallenged op het creëren van cut through potential. En dat is gelukt! We hebben bewust gekozen om af te wijken van de standaard middelenmix. Door meer out of the box te denken, willen we zichtbaarder en impactvoller aanwezig zijn bij onze doelgroep”.

Relaxt overstappen

Waar je door andere merken wordt overladen met ingewikkelde pakketten en keuzes om over te stappen van zorgverzekering, biedt Just jou vooral wat je écht nodig hebt. Omdat Just geen moeilijke keuzes of ingewikkelde pakketten wil bieden, maar gewoon een verzekering voor datgene wat echt belangrijk is. Daarom is er geen stress bij het overstappen, dankzij de Just Pop-Up Store op Utrecht CS. Een plek waar je als reiziger gewoon lekker kunt opwarmen en opladen in deze koude decembermaand.

Big idea

Maarten Evers, Creative Director Fightclub: “We voelden zelf al wel dat we een sterk big idea te pakken hadden, maar werden tijdens het concepten toch verrast door de hoeveelheid mooie doorvertalingen die dit idee ons gaf. Wat dan helemaal fijn is als je dan ook een merk en klant hebt die hiervoor openstaat!”

Middelenmix

Naast de Pop-Up Store rijdt er de komende weken ook een Just tram rond in Rotterdam waarmee de digitale zorgdiensten van Just onder de aandacht worden gebracht. Daarnaast wordt de campagne ondersteund met relevante tailormade DOOH-uitingen in Utrecht en Rotterdam, een online video campagne, radio spots, social activaties op Instagram, TikTok en middels GIF’jes.

Credits

Klant: Just (CZ)
Verantwoordelijk bij klant: René van Gerwen, Auke de Vries, Nick Grosveld, Dorine Surstedt, Emmy Mutsaers
Bureau: Fightclub
Creatie: Maarten Evers, Robin Versnel, Maarten van Hooft
Account: Dagmar Pont, Roxanne van Son