KPN lanceert nieuwe campagne over TV & Entertainment

07-02-2023 (17:01) - Campagnes

Deze week lanceert KPN een nieuwe campagne: ‘Dat is entertainment zoals jij het wilt', waarbij Louis de kat voor de zevende keer in de hoofdrol verschijnt.

KPN komt met de ultieme belofte voor Entertainment-liefhebbend Nederland: bij KPN ben je de regisseur van jouw entertainment. Met het grootste aanbod van Nederland op één plek vind je altijd wel iets wat je leuk vind. Je zoekt namelijk gemakkelijk door al je beschikbare entertainment heen. Of het nu Netflix, Prime Video, Viaplay, HBO Max of live tv is.

Daarnaast zet je in de MijnKPN app al je entertainment makkelijk uit of aan. Een onderbouwing voor de campagne regel: “Dát is Entertainment zoals jij het wilt”.

Nederlanders hebben een niet te stillen honger naar vermaak, maar hebben ook hun buik vol van al die verschillende abonnementen. De meeste Nederlanders zijn namelijk zo’n 20 minuten bezig om iets te vinden om te kijken zo blijkt uit onderzoek van Telecompaper.

Gijs Sluijters en Joris Tol, Creative Directors bij Dentsu: “Louis de kat is eigenlijk een soort kind. In deze film zien we hoe Louis stiekem uit het enorme entertainment aanbod van KPN snoept terwijl zijn baasje van huis is. Zo laten we op een lichtvoetige manier zien hoe leuk en aanstekelijk het is om te genieten van zó veel top entertainment op 1 plek. Die je dan ook weer heel gemakkelijk uit- en aanzet via de MijnKPN app”

Jochem de Jong (VP Partnerships TV & Entertainment bij KPN): 'Wij hebben hard gewerkt om onze klanten het beste entertainment platform te leveren dat meegaat met de wensen van deze tijd. Mooi dat dit nu tot uiting komt in een grootse campagne."

credits

BUREAU: Dentsu Creative Amsterdam

EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Mark Muller
CREATIVE DIRECTORS: Gijs Sluijters, Joris Tol
STRATEGY: Tobias Vermeiren
ACCOUNT TEAM: Eveline Rooders
RTV PRODUCER: Majke Hogendorp, Annieck Bilder

PRODUCTION COMPANY: Holy Fools
DIRECTOR: Mattias Schut
EXECUTIVE PRODUCER: Frank de Kok
PRODUCER: Erik Mertens
PRODUCTION MANAGER: Lotte Vens
DOP: Rutger Storm

EDITOR: Martin Heijgelaar, Pim van der Pas, Mirjam Tijs
GRADING: De Grot - Joppo
ONLINE: De Grot
VFX: Ton Habraken
SOUND DESIGN: Public Audio, Rens Pluijm

KPN TV & ENTERTAINMENT from Dentsu Creative Amsterdam on Vimeo.