KPN produceert Eindexamen Lens met Snapchat
08-06-2022 (13:57) - Campagnes
9 juni is het weer zo ver: dan horen alle eindexamenleerlingen in Nederland of ze geslaagd zijn. Om dit moment te vieren heeft Snapchat samen met KPN een Lens ontwikkeld om dit feestelijke nieuws te delen met vrienden en familie.
Het is de eerste keer dat KPN een Lens voor Snapchat laat ontwikkelen. Snap bereikt in Nederland ruim 90% van alle jongeren in de doelgroep van 13 tot 24 jaar.
"Je eindexamenuitslag krijgen is een bijzonder moment en onthoud je vaak voor de rest van je leven. Voor KPN een mooie kans om juist op dit moment interactie met de doelgroep op te zoeken. We weten dat de eindexamenuitslagen voor een flinke piek in activiteit op Snapchat zorgen. Wij zijn dan ook ontzettend enthousiast over de Snap Lens, waarmee geslaagden dat moment net iets specialer en feestelijker kunnen vastleggen," aldus Angela Snijders, Communicatie Adviseur bij KPN.