Kruidvat geeft jonge ouders steuntje in de rug

20-04-2020 (14:01) - Campagnes

Kruidvat haakt met haar nieuwe online campagne ‘Kruidvat Luiertaart’ in op #raamvisite en geeft zo aanstaande en kersverse ouders in coronatijd een steuntje in de rug.
 
Zo beleven veel jonge stellen onzekere tijden en maken zij zich zorgen over de bevalling en de gezondheid van hun baby. Dat is reden voor Kruidvat om hen extra in het zonnetje te zetten. De video die als onderdeel van de campagne sinds vrijdag wordt verspreid via Facebook, Instagram en Youtube heeft inmiddels een organisch bereik van ruim 400 duizend views. In het filmpje is te zien hoe een pas bevallen stel wordt verrast door hun twee beste vrienden voor een wel heel bijzondere (k)raamvisite.
 
“We beleven uitzonderlijke tijden en ook in deze periode wil Kruidvat er voor haar klanten zijn. Zo maken veel aanstaande en jonge ouders zich zorgen over de bevalling en over de kraamtijd. De geboorte van een kind is één van de meest bijzondere momenten in je leven, dat je het liefst samen met je familie en vrienden wil beleven. In deze verwarrende tijd is dat niet vanzelfsprekend en daarom willen wij deze stellen, maar óók hun familieleden en vrienden een hart onder de riem steken”, vertelt Joke Ploeg, Campagne Manager van Kruidvat.
 

Oproep

Kruidvat roept iedereen op om bekenden die in een vergelijkbare situatie verkeren en een steuntje in de rug kunnen gebruiken, op te geven, zodat ook zij misschien wel worden verrast met een hele bijzondere Kruidvat Luiertaart Dit kunnen zij doen door zich aan te melden via: www.kruidvat.nl/luiertaart
 

Credits

De Kruidvat Luiertaart-campagne is in-house ontwikkeld in samenwerking met productiehuis Moonbird Amsterdam.

Opdrachtgever Kruidvat: Joke Ploeg, Ingeborg Ligteringen, Brenda Smith
Regisseur: Arend Andreae
Producent: Arend Andreae, Diana Pattiselanno
Productie: Irisch Wawer, Stef Stijnman
Camera: Naf Oortgijsen, Kevin Klawer
Geluid: Mike Keasberry
Montage: Rychto Lawalata
Ontwerper: David Gall