Learning apart together: nieuwe budgetopleider BuddyWise legt lat laag
15-03-2021 (11:25) - Campagnes
Learning apart together voor ‘n buddy price. Dat is het concept van BuddyWise, een nieuw budgetlabel in de markt voor thuisstudies. Om het merk en studiemodel bekend te maken bij een breed publiek is een campagne gestart met Najib Amhali, Soundos El Ahmadi en Rayen Panday. Zo wil BuddyWise leren als een leuke vrijetijdsbesteding bij een breed publiek positioneren. Verantwoordelijk bureau is Zandbeek.
De campagne trapte af met ‘contactadvertenties’ op de voorpagina’s van De Volkskrant en het AD. In reactie hierop startten ‘Comedy Buddy's’ Najib, Soundos en Rayen vervolgens samen een ‘LAT-relatie’. In een 6-delige videoserie duiken ze in het cursusaanbod van BuddyWise. Want de theaters zijn dicht en zij gooien het roer om. Zo overweegt Najib een carrièreswitch van cabaretier naar BOA en proeft Rayen aan het kappersvak. En Soundos? Die onderzoekt momenteel of zij misschien geschikt is als detective. Bekijk hier hoe dit afloopt.
Over BuddyWise
BuddyWise is samen leren op afstand tegen een vriendenprijsje. Cursisten van BuddyWise verdienen korting door nieuwe cursisten aan te dragen. Onder de noemer 'learning apart together voor ‘n buddyprice' biedt het zo’n 100 taal-, vrijetijds-, en beroepscursussen. BuddyWise is een label van NHA.
Credits
Bureau : Zandbeek
Media : BrandWebbing
Sound design : Six Feet High
Media : BrandWebbing
Sound design : Six Feet High