Lente volgens HEMA
14-03-2016 (13:39) - Campagnes
Vandaag start de nieuwe HEMA voorjaarscampagne die is ontwikkeld door XXS Amsterdam.
In de commercial zijn vrolijke voorjaarsmomenten te zien waarmee we afscheid nemen van de donkere winterse dagen. De commercial is ingekocht op tv, online en via social media. In deze campagne is ook de vertrouwde pay-off ‘Echt HEMA’ weer terug.
Pasen is een belangrijk onderdeel van de campagne, daarom lanceert HEMA een online zoekspel. Wanneer de paaseieren gevonden zijn, kunnen consumenten een gratis zakje paaseitjes ophalen in de winkel.
Credits:
Opdrachtgever: Ferry Buitenhuis, Desiree Vernie
Account bureau: Robin Verhoek, Francis Oud
Art: Remy Kurpershoek, Robin Kranenborg
Copy: Hans van Nood, Dymphna Michels
Strateeg: Joram Helmer, Karlijn Marchildon
Agency producer: Judith Kampman
Fotografie: Barry Hullegie
Film prod. Mij: Halal Amsterdam
Regisseur: Thijs Schreuder- Rinnooy Kan
DOP/ Cinematographer: Robbie van Brussel
Producers: Roel Oude Nijhuis, Fenna Breitbarth
Post production company: De Grot
Sound studio: XXS Amsterdam
Sound design: Sizzer
Editor: Amber Hooijmans
Interactive media: Festina Amsterdam