Leolux als verlengstuk van je identiteit

05-10-2022 (09:30) - Campagnes

Het designer furniture merk Leolux heeft een nieuwe campagne gelanceerd waarin het merk naar eigen zeggen afstand neemt van de doorgaans lege wereld van designer furniture. Fitzroy is het bureau achter de campagne voor Leolux.

“Interieur is bij uitstek een afspiegeling van jezelf”, aldus Hans Filippini, Director Marketing & Sales Operations bij Leolux, “Leolux designs zijn outspoken stukken, waar iemand zichzelf echt mee kan onderscheiden. We maken elk stuk met de hand, en de klant heeft volledige controle over de uitvoering en materiaalkeuze. Om dit gevoel kracht bij te zetten hebben we ‘Four Word Stories’ ontwikkeld. Kleine gedichtjes die een persoonlijke visie koppelen aan het interieur. We willen mensen welkom heten bij zichzelf, omdat je met een Leolux meubel pas echt laat zien wie je bent. Vandaar de regel ‘Welcome to you’."

Uitrol campagne

De campagne is de komende tijd te zien op de televisiezender van NPO en RTL, via on demand platformen als Videoland, op Youtube, via ‘digital outdoor’ en de social kanalen van Leolux. Wie nieuwsgierig is, kan vanaf 25 oktober terecht in het nieuwe Leolux Experience Center, aan de A2 in Breukelen, waar 3.500 vierkante meter uitgesproken wooninspiratie te vinden is.

 

Welcome to you | Leolux from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.