LiGA gaat samenwerking aan met Virgil van Dijk

05-07-2022 (14:36) - Campagnes

Je uit het veld laten slaan hoeft niet langer: LiGA, het iconische merk bekend om haar tussendoortjes, van Mondelez International, slaat de handen ineen met Nederlands voetbalicoon Virgil van Dijk om consumenten aan te moedigen het beste uit zichzelf te halen.

De samenwerking is geworteld in een gedeelde doorzettersmentaliteit, die daadkracht, moed en optimisme omarmt. Het merk achter de iconische tussendoortjes helpt doorzetters al bijna 100 jaar om hun doelen te behalen. Ook Virgil is een echte doorzetter, die zich als professioneel verdediger iedere dag inzet om de beste versie van zichzelf te zijn, op en naast het voetbalveld. Met het partnerschap willen LiGA en Virgil consumenten er dan ook toe zetten om het beste uit zichzelf te halen in de grote of kleine dingen, of het nou gaat om het repareren van de wasmachine, het halen van de trein of het scoren van een nationaal doelpunt.

Nathalie Brugel, Senior brand manager LiGA, over de samenwerking: "Virgil is niet alleen de aanvoerder van het Nederlands elftal en de beste verdediger ter wereld, maar ook vader en een echte familieman. Al deze rollen vervult hij met betrokkenheid, positiviteit, leiderschap en doorzettingsvermogen. Deze eigenschappen passen perfect bij de waarden van LiGA en daarom zijn we enorm enthousiast om hem als ambassadeur te hebben. Samen willen we, met diezelfde karakteristieke dosis toewijding en energie, Nederlanders een steuntje in de rug geven."
 

Peptalk van Virgil

De samenwerking wordt ondersteund door een 360-graden campagne met een TVC, digitale en sociale media content, in-store communicatie en vanaf de zomer met een activatie waarbij consumenten unieke prijzen kunnen winnen.