Locals Agency ontwikkelt TVC voor mariniersmuseum

22-02-2022 (12:13) - Campagnes

Om kinderen het gevoel te geven om even marinier te zijn ontwikkelde Locals Agency een concept en produceerde de TVC volledig in-house. Susan van 't Slot-Koolman, marketeer Mariniersmuseum: "Locals Agency heeft de fantasie en belevingswereld van het kind teruggebracht naar een sterke 15 seconden commercial voor ons stoere museum. We zijn trots dat deze nu in de voorjaarsvakantie te zien is op TV."
 
Bas Koole, DoP & partner Locals Agency: "We stapten letterlijk in de wereld van het Mariniersmuseum door op pad te gaan met het Korps Mariniers en een echte landing te doen op het strand van Texel. Onze kleine acteurs deden niet onder voor de stoere mariniers met volledige bepakking."

De commercial is de hele voorjaarsvakantie te zien op de zenders van NPO en op de online kanalen van NPO. Ook hoor je het Mariniersmuseum terug op de radiozenders van de NPO.
 

Credits

Mariniersmuseum: Susan van 't Slot-Koolman, marketeer Milan t’ Hooft, marketeer (Majoor Maas)
Strategie, concept en productie: Locals Agency
Met dank aan: Korps Mariniers, Marion van Kouteren
bureau communicatie Marinierseenheden