Lonka en Fightclub zetten gasten in de horeca voor het blokje
30-09-2021 (14:49) - Campagnes
Fightclub zorgt er in opdracht van Lonka, onderdeel van Cloetta, voor dat gasten in de horeca elkaar lekker voor het blokje kunnen zetten. Met als doel saaie, nikszeggende gesprekken voorgoed uit de horeca te bannen. Bij ieder kopje koffie dat je bestelt krijg je een nieuw dilemma voor je kiezen.
Noraly Maas, Brand Manager Lonka Nederland, legt uit: "Fightclub begreep heel snel waar het merk Lonka voor staat en kwam met een hele simpele, maar triggerende boodschap op onze wens een echte conversation starter te zijn in de horeca. Met verschillende dilemma’s verstopt onder de seal van onze producten kunnen gasten elkaar lekker voor het blokje zetten!"
Noraly Maas, Brand Manager Lonka Nederland, legt uit: "Fightclub begreep heel snel waar het merk Lonka voor staat en kwam met een hele simpele, maar triggerende boodschap op onze wens een echte conversation starter te zijn in de horeca. Met verschillende dilemma’s verstopt onder de seal van onze producten kunnen gasten elkaar lekker voor het blokje zetten!"