Maak je druk om niks
15-12-2015 (08:06) - Campagnes
Je druk maken om …niks. Vanuit die gedachte pakt D-reizen uit met een nieuwe, multimediale campagne. De reisorganisatie liet zich hiervoor inspireren door de wetenschap dat de consument van nu een leuke, gezellige vakantie wil zonder zorgen, voor én tijdens de reis.
mulitmediaal
Omdat veel Nederlandse gezinnen de vakantie plannen in de vroegboekperiode (mid december tot eind februari) start de campagne op 15 december en loopt deze tot en met januari. De campagne wordt bij alle grote zenders ingezet en omvat een TV commercial + tag-ons, pre-rolls op YouTube en RTL XL, een radiocommercial, bannering en retargeting online, inzet van social media en POS in de winkels.
Terug van weggeweest
Als onderdeel van de vroegboekcampagne brengt D-reizen een populair reisicoon terug in de markt: de Selectiegids. Voor iedereen die wat hulp kan gebruiken bij het vinden van de ideale vakantie biedt de gids een zorgvuldig gekozen selectie van het beste dat D-reizen te bieden heeft, van bijzondere all inclusive resorts tot de meest actieve rondreizen. De Selectiegids kan worden opgehaald bij een van de D-reizen winkels en is ook gemakkelijk terug te vinden op D-reizen.nl/selectiegids. Vakantiestress wordt zo vakantiepret!
Je druk maken om …niks. Vanuit die gedachte pakt D-reizen groots uit met een nieuwe, multimediale campagne. De grootste en meest bekende onafhankelijke reisorganisatie van Nederland liet zich hiervoor inspireren door de wetenschap dat de consument van nu een leuke, gezellige vakantie wil zonder zorgen, voor én tijdens de reis. Met 50 jaar ervaring in de koffer kan D-reizen die wens met verve vervullen! Omdat veel Nederlandse gezinnen de vakantie plannen in de vroegboekperiode (mid december tot eind februari) start de campagne op 15 december en loopt deze tot en met januari. De campagne wordt bij alle grote zenders ingezet en omvat een TV commercial + tag-ons, pre-rolls op YouTube en RTL XL, een radiocommercial, bannering en retargeting online, inzet van social media en POS in de winkels.
Zorgeloos genieten
Het ontzorgen van reizigers zit sinds jaar en dag in de natuur van D-reizen. Met 230 winkels door heel Nederland biedt D-reizen de slimme, snelle en gemakkelijke oplossing voor alle reiswensen. Altijd met aandacht voor een compleet assortiment, scherpe prijs en goede service. En vooral voor het ultieme vakantiegevoel. Danja Lekkerkerk, Marketing Manager D-reizen: “Wij vinden dat vakantie vooral leuk, gezellig en gemakkelijk moet zijn. Wij zijn al 50 jaar de betrouwbare partner, die weet waar vakantieminnend Nederland behoefte aan heeft. In de nieuwe campagne zetten we ons merk weer sterk op de kaart en laten we op een verfrissende, heldere manier zien dat zorgeloos genieten begint bij D-reizen; in een van onze winkels of D-rezien.nl!”
terug van weggeweest
Als onderdeel van de vroegboekcampagne brengt D-reizen een populair reisicoon terug in de markt: de Selectiegids. Voor iedereen die wat hulp kan gebruiken bij het vinden van de ideale vakantie biedt de gids een zorgvuldig gekozen selectie van het beste dat D-reizen te bieden heeft, van bijzondere all inclusive resorts tot de meest actieve rondreizen. De Selectiegids kan worden opgehaald bij een van de D-reizen winkels en is ook gemakkelijk terug te vinden op D-reizen.nl/selectiegids. Vakantiestress wordt zo vakantiepret!
Bekijk hier de nieuwe TVC: https://youtu.be/KC76ZoyHnxM
Bekijk hier de nieuwe Selectiegids van D-reizen: http://www.dreizen.nl/selectiegids
credits
Opdrachtgever: D-reizen
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Danja Lekkerkerk, Marketing Manager, Karlyn Blom, Brand Marketeer
Reclamebureau: Roorda
Account bij bureau: Judit de Graaff
Creatie bij bureau: Pieter Schouten, Marco Sluijter
RTV producer: Marcel Ossendrijver
Regie en productie: Wim van der Aar en Tjalf Melle van Dijkhuize i.o.v. Hazazah Pictures
Mediabureau: De Media Maatschap
PR: MVPR Amsterdam