Multicopy neemt in nieuwe campagne marketinggoeroe op de hak
Eerder dit jaar sloeg Multicopy de handen ineen met creative digital agency C2B. Deze werd aangehaakt om met verschillende campagnes de merkbekendheid en conversies op producten en diensten te verhogen. Na ongoing social ads en een duurzaamheidscampagne, wordt de samenwerking nu vervolgd met de eerste Hero-campagne ‘Komt goed!?’
Veel mensen kennen de naam Multicopy, maar weten niet welke diensten Multicopy The Communication Company allemaal aanbiedt. Vaak wordt meteen gedacht aan drukwerk, maar door veranderende markten is het aanbod in 50 jaar tijd flink uitgebreid. De 50 Multicopy-vestigingen ontzorgen het MKB in Nederland op persoonlijke wijze bij uiteenlopende communicatie-uitdagingen.
Doemscenario? Komt goed!
Op een humoristische manier wordt in de nieuwe commercial de bekwaamheid van de allround-communicatiepartner geschetst en uitgelicht, door doemscenario’s te schetsen die je bij Multicopy nooit zullen overkomen. Centraal staat een gevatte campagnevideo, waarin een stukadoor terechtkomt bij een marketinggoeroe die hij achteraf gezien liever nooit was tegengekomen. Het komt pas goed wanneer de stukadoor bij een Multicopy in de buurt binnenstapt voor advies. De campagne wordt uitgewerkt in diverse assets en wordt verspreid via sociale media, display, nieuwsbrieven, direct mail en radio.
Myra Dik, Marketing Support Manager: “Met humor werken is altijd een risico, maar C2B heeft de juiste snaar weten te raken. De campagne sluit ook goed aan bij waar we als Multicopy voor staan: het ontzorgen van onze klanten. Snel, persoonlijk en op maat zorgen we ervoor dat het écht goed komt. Ik ben er dan ook van overtuigd dat onze merkbekendheid door deze campagne een enorme boost krijgt.”