Nationaal Fonds Kinderhulp lanceert campagne digitale collecteweek

21-04-2020 (11:59) - Campagnes

Het Nationaal Fonds Kinderhulp heeft een nieuw gezicht en een nieuwe campagne gelanceerd. Vanwege de cornonacrisis kan de nationale collecteweek die het fonds jaarlijks organiseert niet doorgaan in de normale vorm. Vandaar dat de organisatie dit jaar een digitale collecteweek houdt.
 
The Others heeft de nieuwe identiteit voor Kinderhulp ontwikkeld en geproduceerd met een commercial, campagne, uitingen en actie voor de digitale collecteweek. Een op de twaalf kinderen in Nederland groeit op in armoede. Hun jeugd is verre van zorgeloos. Ze maken er het beste van, maar merken altijd en overal dat er thuis niet genoeg geld is. Kinderhulp helpt met iets groots, of iets kleins. Iets dat ze de kracht geeft om mee te doen. Bijvoorbeeld een dagje uit, fiets, opleiding, leesboek, warme winterjas of cadeautje van de Sint.
 

Credits

Bureau The Others Creativity
Concept & Uitwerking Kim Karsten, Chris Visser, Lucienne Meijer
In-house Production The Others Productions, Ellen Hilhorst
Productie Commercial Red Rum Bureau, Ed van Hout, Matthijs Westerink
Fotografie Hadewych Veys
Imagemanipulation The Others, Rolf Meijer
Illustraties Studio Vondst, Thirza Kok
Klant Irene Boersma, Circe van der Elst