Natwerk komt met nieuwe campagne voor Budget Thuis: 'Alles onder 1 dak'

04-10-2022 (11:50) - Campagnes

Budget Thuis wil als eerste aanbieder voor heel Nederland stroom, gas, internet, tv en sim only bij één partij combineren. Strategisch creatief bureau Natwerk werd aangesteld voor de campagne.

Na een pitchtraject is strategisch creatief bureau Natwerk gekozen om de strategie, creatie en productie van de campagne op zich te nemen. 

‘Alles onder 1 dak’ commercial

Met de campagne wil Budget Thuis hun propositie als alles-in-1-provider onder de aandacht brengen. Want al doet Budget Thuis dit al langer, het concept is nog vrij nieuw en daarom nog niet zo bekend. Daarom staat deze campagne in het teken van merk- en propositie bekendheid. De campagne die Natwerk bedacht, bestaat uit een serie tv-commercials waarin een surrealistische wereld is gecreëerd waar mensen onlogische keuzes maken, die ze eigenlijk veel beter kunnen combineren. Zoals een haring en uitjes bij twee verschillende kraampjes kopen. Dit doe je toch ook gewoon bij één kraam?! Waarom dan niet al je diensten voor thuis ook gewoon bij één partij?

De TV commercial is hieronder te bekijken. Budget Thuis lanceert ook een versie met tag-on.