Natwerk rolt Lebara campagne 'DOEN!' uit

22-06-2021 (14:39) - Campagnes

'DOEN!' Met die pay-off gaat vanaf deze week de nieuwe campagne van mobiele provider Lebara van start. Een eerste tv-commercial vormt de aftrap van de campagne, die daarnaast voor een groot deel online wordt uitgewerkt, maar ook via outdoor te zien zal zijn. DOEN! is wederom van de hand van Natwerk en is een vervolg op eerdere campagnes.
 
In de nieuwe commercials maken we kennis met life hacker Peter, die een slim leven leidt en daardoor zelf altijd de beste deals en voordelen heeft. In de eerste commercial zien we Peter vanuit zijn zelfgebouwde luxe zandstoel, niet te verwarren met de strandstoel op de achtergrond die je huurt voor €15. Genietend van zijn vrijheid geeft hij het ene na het andere advies door de telefoon.
 

DOEN!

DOEN! is het vervolg op de eerdere 'niet te stoppen' campagne van Lebara die zich vooral focuste op een jonge doelgroep die vrij wil zijn. Na het succes van deze campagnes pakt Lebara door met het aanspreken van een bredere doelgroep waarbij de focus als altijd op voordeel en vrijheid ligt. Eelco Gijze, Marketing & Sales Director van Lebara: "Met onze nieuwe campagne ‘DOEN!’ hebben we iets neergezet met hetzelfde gevoel voor aanpakken dat al sinds de oprichting kenmerkend is voor Lebara. Doordat we al een tijd met Natwerk werken, begreep het team direct welke aanpak en taal daarbij hoort. Voordeel en vrijheid, voor iedereen die daarvoor open staat. Met een duidelijke call to action: DOEN!"
 
Gekoppeld aan de commercials wordt de campagne ook uitgerold op social, out-of-home, radio en natuurlijk online. Met het DOEN! uitroepteken als nieuw herkenbaar merkelement.