Neckermann lanceert nieuwe vroegboekcampagne

23-12-2016 (15:00) - Campagnes

Neckermann Reizen (onderdeel van de internationale Thomas Cook Group)heeft vandaag haar nieuwe vroegboekcampagne gelanceerd. Met het aanstekelijke nummer 'Get ready', gezongen door opkomend singer-songwriter Stella Talpo is de nieuwe campagne gestart.


De campagne reflecteert de huidige trend en laat zien dat iedereen vaak iets anders wil tijdens zijn vakantie. Of het nu gaat om tijd doorbrengen met je familie, geliefde of vrienden, een actieve vakantie of juist totale ontspanning. De commercial laat zien hoe uniek elke vakantie is en de reisaanbieder zal alles in het werk stellen om aan elke vakantie verwachting van haar klanten te voldoen zodat er veel mooie herinneringen gemaakt kunnen worden.


Het originele nummer 'Get Ready' is in de jaren zestig uitgebracht en daarna vele malen door verschillende artiesten gecoverd. De TV commercial laat de veelzijdigheid van de reisorganisatie zien in een eigentijds jasje en maakt daarbij gebruik van shot footage, GIF's en cartoons. De 30 seconden durende commercial zal direct na Kerst op diverse TV kanalen te zien zijn. Online zal de campagne  eerder starten en via diverse kanalen ingezet worden inclusief TV, social media, radio en outdoor. 


Christoph Liefländer, Manager Marketing & Sales Neckermann Nederland zegt: 'In de campagne van vorig jaar werd de zorgeloosheid tijdens de vakantie benadrukt waarbij Neckermann voor alles zorgt. Ook dit jaar staat onze gast centraal terwijl zij, ieder op hun eigen manier vakantie vieren. Met deze campagne wordt duidelijk dat, welke vakantie je ook zoekt Neckermann altijd een passend aanbod heeft. Wij hopen dat het mensen aan het lachen maakt en de mooie herinneringen hen laat nadenken over een volgende vakantie.'


De nieuwe campagne zal in de komende maanden in alle Thomas Cook landen te zien zijn en is gefilmd in de eigen hotels Sunwing Alcudia en Sunprime Waterfront Palma hotels op Mallorca.