Nieuwe campagne KeukenConcurrent
15-03-2016 (17:38) - Campagnes
Als je eenmaal een keuken hebt gekocht bij KeukenConcurrent, verwacht je dat ook bij andere dingen in het dagelijkse leven. Je bent het eigenlijk heel gewoon gaan vinden dat dingen altijd voordeliger kunnen. De nieuwe campagne ‘Die is gewend aan KeukenConcurrent’ is ontwikkeld door Scheepens ism paulingeborg.nl
In de nieuwe campagne 'Die is gewend aan KeukenConcurrent' wordt het KeukenConcurrent gevoel centraal gezet: Als je eenmaal een keuken hebt gekocht bij KeukenConcurrent en zoveel voordeel en actie hebt ondervonden, verwacht je dat ook bij andere dingen in het dagelijkse leven. Er zijn tot nu toe 3 commercials gemaakt, waarbij een kermisexploitant, een ober en een agent centraal staan. Het thema ‘die is gewend aan KeukenConcurrent’ wordt vanaf half maart zowel op TV, radio als online gevoerd.
credits
Bureau : Scheepens i.s.m. paulingeborg.nl
Copy Writer : Paul de Jongh
Art Director : Ingeborg de Caluwé
RTV Producer : Joze Rikken
Account : Stefan van Hulten, Cara Brok
Strategie : Sjoerd Goderie
Klant : Hans van Uden, Wim de Ruijter
Productiemij : Adult
Regisseur : Erik Bulckens
Producer : Katia Renson
D.O.P./Cameraman : Rutger Storm
Offline studio : Kapsalon
Offline editor : Marc Bechtold
Online : Laurens Orij
Grading : Laurens Orij
Geluidstudio : Ambassadors
Geluidstechnicus : Rens Pluijm
Muziek : Sebastiaan Roestenburg (Ambassadors)
Keukenconcurrent_Agent_TVC_25" from Scheepens on Vimeo.